maandag 15 oktober 2012

Gevonden

Soms vind ik kleine schatten op straat en moet zeggen wel leuk om ermee aan de slag te gaan.
Amb.kaarsjes waar het glas van gebroken was en iemand gewoon op straat achtergelaten had. En jep ben zelf een kniepertje dus dacht die neem ik mee.

In stukjes gesneden en dan op t vuur tot het helemaal gesmolten is.

Lont hergebruiken en glaasjes vullen. Wachten tot ze hard zijn en aansteken.
Heb niet een mooi streepje maar wel een kaarsje die heerlijk ruikt en gezellig brand :-)
Herfst welkom.

Ben nog steeds niet begonnen aan mijn nieuwe projectje Nmachine... nog steeds een beetje van onder de indruk en tijd gebrek. Zoveel dingen die ik wil doen maar pfff lijkt wel of ik geen puf heb.
Misschien een kleine herfstblues. Morgen staat het echt op mijn to do lijst eindelijk stroom op mijn Nmachine zetten en beginnen. Wie weet opent het een hele nieuwe wereld.

Fijne avond....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten