maandag 1 oktober 2012

Maandag....

Wat vliegt de tijd.... weekend is zo om.
Lijkt wel of het gewoon sneller gaat de dagen. Of is het gewoon een gevoel.
Weekend was heel goed en een nieuwe aanwinst gekregen.
Ben er nog wel een beetje van onder de indruk. En misschien ook wel een beetje geïntimideerd van.
Maar zie mezelf wel heel wat moois mee maken.
Gewoon een hele mooie naaimachine..... sewsewsew......
Ben een totale beginner en denk dat ik toch maar ergens ga kijken of ik niet les kan krijgen.




Wel spannend, moet eerst nog ergens garen zien te vinden om te kunnen beginnen.
Wat wel raar was dat ik erover zat te denken om voor een n.machine te gaan sparen en nu heb ik hem gewoon gekregen voor mijn verjaardag(thnxs dad).
Ik weet wel dat mijn eerste projectje een dekentje/plaid voor op de bank gaat worden.
Had al stofjes in vierkanten geknipt en wou het met de hand gaan doen. En nu hoeft het niet meer :-)
Maar nu eerst het aan de praat krijgen en veel proeflapjes gaan maken.
Ben dit jaar wel heel erg verwend
Lief he van mijn liefje :-) ruikt zo heerlijk en mijn huid en haar voelen heerlijk aan. Vind het heerlijk ruiken en af en toe mag je jezelf laten verwennen.

Wens jullie een fijne avond...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten